Tarnetingimused

Kui mõni toode puudub laost ja tellimust ei ole võimalik täita, võtab Müüja esimesel võimalusel Kliendiga ühendust. Kliendile pakutakse välja võimalik uus tarneaeg või toote asendamine teise tootega. Klient võib tellimuse muudatustest keelduda ning tasutud summa tagastatakse.

E-poes esitatud tellimuse alusel komplekteeritakse kaup ja lähetatakse Kliendi poolt näidatud aadressile hiljemalt kolme tööpäeva jooksul alates arve tasumisest (va kui toode puudub laost).

Klient saab valida järgnevate kauba kättesaamise viiside vahel:

  • tuleb ise kaubale järele
  • Omniva postiautomaat

Juhul, kui kaup tuuakse kullerteenusega tellimuses sisestatud tarneaadressile, antakse kaup üle vaid Kliendile. Kolmandale isikule antakse kaup üle vaid kokkuleppel Kliendiga.